De club van 50

DE CLUB VAN 50

De Club van 50 is een initiatief van een aantal vaste leden en supporters van Virtus met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en inkomsten te genereren voor onze vereniging.

Het doel van de Club van 50 is om financiële middelen bij elkaar te brengen om extra faciliteiten voor de voetbalvereniging te kunnen realiseren. Van uw bijdrage wordt een klein percentage besteed aan de jaarlijkse feestavond en de rest van uw bijdrage wordt gebruikt t.b.v. verschillende doeleinden voor de gehele vereniging!! Vanaf de A selectie tot met de kabouters. Mocht u Virtus een warm hart toe dragen, dan kunt u lid worden van de Club van 50 voor slechts € 50,00 per jaar.
Het jaar loopt gelijk aan het competitiejaar van augustus t/m juli en het is voor de vereniging het makkelijkst als u de vereniging machtigt het bedrag te incasseren. Wilt u graag een factuur dan is dit uiteraard ook mogelijk.

Wat betekent het om lid te zijn van de Club van 50?

• U steunt VIrtus;
  • U krijgt een vermelding op het Club van 50 bord in de kantine.
  • U wordt vermeld op de website van Virtus.
  • U wordt uitgenodigd voor het jaarlijkse etentje in de kantine.

Voor het aanmelden of meer informatie kunt u zich wenden tot: Jos Verheyen, Jan Beljaars, Henk Sweere, Hans Vonk of Geert Jaspers.